بهترین روشها برای طراحی مخزن ذخیره اسید
نوشته شده توسط : محمد

 اسید می تواند یک ماده شیمیایی سخت برای ذخیره باشد. اسید در انواع مختلف کاربردهای صنعتی سنگین است ، می تواند گازهای سمی یا قابل اشتعال ایجاد کند و می تواند پوست را بسوزاند. یک محلول ذخیره سازی هوشمند برای اسید باید با  طراحی مخزن  دقیق طراحی شود -نه فقط از مواد مخزن بلکه از کل سیستم ذخیره سازی و تمام اجزاء.

 

بهترین روشها برای طراحی مخزن ذخیره اسید سولفوریک

تفکر در مورد کل سیستم مخزن ذخیره سازی از قبل به شما کمک می کند تا از کارکنان ، محیط و سرمایه گذاری خود محافظت کنید. توصیه های ما را در مورد مواد مناسب ، پیکربندی و استانداردهای ذخیره سازی ایمن اسید  بخوانید .

 

بهترین مواد مخزن برای ذخیره سازی اسید 

 

ما پلی اتیلن اختصاصی تولید کرده ایم که مواد ذخیره سازی ایده آل برای اسید را ایجاد می کند. مخازن پلی اتیلن متقاطع (XLPE) تحمل بار بی نظیری را ارائه می دهند که می تواند بیش از وزن سنگین مواد شیمیایی را تحمل کند.

پیوند مولکولی XLPE ، همراه با دیواره ضخیم مخزن ، استحکام ساختاری لازم را فراهم می کند. این امر به ویژه در یک سوم پایینی مخزن ، جایی که بیشترین سطح تنش حلقه در آن متمرکز است ، بسیار مهم است.

پیکربندی مخزن برای ذخیره اسید 

هنگام ذخیره اسید ، محفظه ثانویه توصیه می شود. اگر مخزن ذخیره سازی شما نشت کند ، محفظه ثانویه می تواند نشت را قبل از اینکه خطری برای کارکنان یا تاسیسات شما ایجاد کند ، ثبت کند.

مخزن امن با Bellows.jpg?

اگر هنوز ساختار مهار ثانویه در محل خود ندارید ، راه حل SAFE-Tank® یک انتخاب هوشمندانه است. SAFE-Tank یک سیستم مخزن درون تانک است که دارای محفظه ثانویه است. این یک روش فضایی و مقرون به صرفه است که احتمال نشت اسید به محیط اطراف یا تماس با آب (که می تواند منجر به آئروسل سمی سمی یا انفجار بالقوه شود) را بسیار کاهش می دهد.

سیستم های SAFE-Tank® نیز می توانند با OR-1000 ™ ساخته شوند ، یک سیستم مخزنی که یک لایه محافظ اضافی در برابر اکسیداسیون تهاجمی مواد شیمیایی ایجاد می کند.

 

ذخیره اسید که می توانید به آن وابسته باشید

برخی از تولیدکنندگان مخزن ذخیره مایل به تهیه مخازن خطی 12000 گالن اسید هستند. سایر شرکتها مخازن فایبرگلاس بزرگی نصب خواهند کرد ، زیرا ممکن است مشتری بخواهد یک واگن اسید در دست داشته باشد. ما به مشتریانی کمک کرده ایم که مخازن فایبر گلاس اسید را امتحان کرده اند که شکست خورده است. آنها در یک لحظه کوتاه 40000 گالن اسید از دست دادند. آنها درس پرهزینه ای آموختند و به مخازن پلی اتیلن پیوند خورده کوچکتر روی آوردند.

 

در شرایط خاص ، ممکن است بتوانید از مخازن بزرگتر با خیال راحت استفاده کنید ، اما قبل از هرگونه تعهد باید با مهندسان ما صحبت کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا برنامه های خود را برای ذخیره اسید در نظر بگیرید و سیستمی را طراحی کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

 

Poly Processing فناوری هایی را برای اطمینان از ذخیره ایمن اسید توسعه داده است. ما در 30 سال گذشته آموخته ایم که برای ایمن نگه داشتن مشتریان ما چه کار می کند.

 





:: برچسب‌ها: مخزن اسید , فروش مخزن اسید , انواع مخزن اسید ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: